NBvV info
NBvV Voorlichtingsbulletin april 2020[85
Adobe Acrobat document 115.5 KB

Beste  vogelliefhebbers,

U  heeft  ongetwijfeld afgelopen  tijd  veel  gelezen  en  of  gehoord  over  de nieuwe  wet  mbt  het  houden  van  dieren  in  kooien  .Graag  wil  ik  het volgende  bij  U  onder  de  aandacht  brengen. Voor  ons  als  vogelliefhebbers  kan  het  allemaal  nog  wel  meevallen  omdat het  amendement  nogal  ruim  is  omschreven. Maar  toch!!!!!!      het  is    wel  goed  om  ons  te  laten  horen  . De  NbvV zal  in  samenwerking  met  onze zusterorganisaties  die  zijn verenigd  in  KleindierNed  het  gesprek  aan  gaan  om  onze  hobby  zoveel mogelijk  bij  de  politieke  partijen  onder  de  aandacht  te  brengen. Voor  U  allen  is  het  van  van  belang  om  het  voorlichtingsbulletin  van  Juni 2021  goed  te  lezen  .  Dit  is  te  vinden  op  de  site  van  de  NbvV.  www.nbvv.nl /nieuws Hierin  staat    te  lezen  dan  KNV  Ornithophilia  een  burgerinitiatief  wil starten  om  de  wet  zo  in  te  passen  dat  alle  hobbydierhouders  hier  het voordeel  uit  kunnen  halen. Laten  we  allemaal  dit  formulier  invullen  en  ondertekenen  .  En  stuur  dit dan  op  naar  bart.vrolijks@kpnmail.nl .

Doe  dit  om  duidelijk  te  maken  dat  we  ook  echt  voor  onze  vogelhobby staan.

Namens  bestuur  district  Gelderland

Wim Theloosen  ,  Voorzitter

_______________________________________________

Beste  bestuurders,

Graag  even  een  aandachtspunt  die  U  met  al  de  leden  van  de  vereniging   kunt  delen  en  vragen  om  het  burgerinitiatief  te  ondersteunen.

Dit  in  het  belang  van  de  onze  vogelhobby. Ook  is  de lijst  voor  de  aanvraag  en  goedkeuring  voor  de  tentoonstelling  2021 en  voorlopige  aanvraag  2022  bijgewerkt  .

Deze  staat  op  de  site  van  district Gelderland  www.nbvv.nl/districten   Aanvraag  voor  spelden  ,  welke  reeds  zijn  gedaan  komen  op  de najaarsvergadering.  Als  dit  te  laat  is  graag  even  een  bericht  aan  Wim  Theloosen dan  worden  ze  opgestuurd Laten  we hopen dat alles  weer  snel  tot  het  oude  normaal  terug  keert  .  Succes  met  de  voorbereiding    van  de  tentoonstellingen  ,  laten  we  er  weer  iets moois  van  maken.

We gaan  verhuizen  met  de  district  tentoonstelling  de  nieuwe  locatie  is zalencentrum  De  Valom    aan  de  Karstraat  2  te  Huissen  .  Ruime parkeergelegenheid  is  daar  aanwezig Wist  U  dat  District  Gelderland  ook  een  facebook  pagina  heeft  NbvV  district Gelderland.  Geef  dit  ook  door  aan  Uw  leden Namens  bestuur District  Gelderland

Wim Theloosen  ,  Voorzitter