Beste  vogelliefhebbers,

U  heeft  ongetwijfeld afgelopen  tijd  veel  gelezen  en  of  gehoord  over  de nieuwe  wet  mbt  het  houden  van  dieren  in  kooien  .Graag  wil  ik  het volgende  bij  U  onder  de  aandacht  brengen. Voor  ons  als  vogelliefhebbers  kan  het  allemaal  nog  wel  meevallen  omdat het  amendement  nogal  ruim  is  omschreven. Maar  toch!!!!!!      het  is    wel  goed  om  ons  te  laten  horen  . De  NbvV zal  in  samenwerking  met  onze zusterorganisaties  die  zijn verenigd  in  KleindierNed  het  gesprek  aan  gaan  om  onze  hobby  zoveel mogelijk  bij  de  politieke  partijen  onder  de  aandacht  te  brengen. Voor  U  allen  is  het  van  van  belang  om  het  voorlichtingsbulletin  van  Juni 2021  goed  te  lezen  .  Dit  is  te  vinden  op  de  site  van  de  NbvV.  www.nbvv.nl /nieuws Hierin  staat    te  lezen  dan  KNV  Ornithophilia  een  burgerinitiatief  wil starten  om  de  wet  zo  in  te  passen  dat  alle  hobbydierhouders  hier  het voordeel  uit  kunnen  halen. Laten  we  allemaal  dit  formulier  invullen  en  ondertekenen  .  En  stuur  dit dan  op  naar  bart.vrolijks@kpnmail.nl .

Doe  dit  om  duidelijk  te  maken  dat  we  ook  echt  voor  onze  vogelhobby staan.

Namens  bestuur  district  Gelderland

Wim Theloosen  ,  Voorzitter