De N.B.v.V. vraagt namens de werkgroep Vogel 2020 uw aandacht voor het volgende:

Beste vogelliefhebber,

Als werkgroep voor Vogel 2020 willen wij de bewaking in de avond en nachtelijke uren van de vogels tijdens hun aanwezigheid op Vogel 2020 niet meer door een commerciële partij laten bewaken. Indien wij dit door een partij laten bewaken zijn de geraamde kosten hiervoor in de begroting +/- € 4.000,00.

Wij zoeken hiervoor vrijwilligers/medewerkers die vanuit een vereniging met 2 of 3 personen zich voor een avond en/of nacht de bewaking op zich willen nemen. Als werkgroep zouden wij daar bijzonder blij mee zijn.

Als organisatie zullen wij voor de nodige koffie/thee, frisdranken, TV e.d. zorg dragen. Ook zal er een lunch in de koeling gereed staan. De reiskosten (kilometer vergoeding) kunt u declareren.

Op bijgaand formulier ( te openen via onderstaande link)kunt u aangeven op welke avond/nacht u dit zou willen doen.

Wij hopen dat een aantal enthousiaste vrijwilligers/medewerkers/afdelingen zich hiervoor aanmelden.

Voor vragen kunt u zich tot Evert Berns richten.

E-mail: medewerkersvogel2020@kpnmail.nl

Met vriendelijke groet, namens de werkgroep  Evert Berns