Ieder jaar organiseren wij een tentoonstelling in de maand november ( zie de agenda voor datums en tijden).

Als lid van onze vereniging kunt u uw vogels insturen en laten keuren door erkende keurmeesters.

Het is altijd weer een gezellig evenement wat vele bezoekers trekt.

Elk jaar worden er vele prijzen uitgereikt.

Klik bovenaan deze pagina in het menu op het jaartal van uw keuze voor info, uitslagen en foto's van de tentoonstelling.

Vogelshow in Ochten

Ieder jaar in de maand november showt de Vogelvereniging Ochten tijdens onze t.t. allerlei soorten kanaries, parkieten, papegaaien en andere tropische vogels. LET OP! Dit jaar voor het eerst in het clubgebouw van de postduiven vereniging, Liniestraat 8  in Ochten.

De jaarlijkse show trekt altijd veel bezoekers van jong tot oud. Voorafgaand aan het evenement is op woensdag een belangrijke vogelkeuring. Deelnemers brengen hun kandidaten in topconditie naar de tentoonstellingszaal. Landelijke keurmeesters beoordelen de vogels op diverse kenmerken per soort. Er is een groot aantal prijzen te verdelen. Voor de eigenaars van de winnaars is zo'n prijs vaak een kroon op het werk van jaren.

Het publiek is welkom op donderdag van 19:30 uur tot 22.00 uur, vrijdag van 14:00 uur tot 22.00 uur en zaterdag vanaf 10:00 uur tot 15.00 uur. Deskundigen beantwoorden daar graag vragen over vogels en het houden van vogels. De entree is gratis en er is gelegenheid om iets te drinken.

Adres: Postduivenvereniging Nooitgedacht, Linielaan 8 in Ochten.